Marketing Plan & Branding

Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Το Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος της Δυτικής Ελλάδας αποτελεί έναν πολύτιμο οδηγό και σύμμαχο της τοπικής κοινωνίας τουρισμού για την τοποθέτηση της Περιφέρειας στον τουριστικό χάρτη. Τα μοναδικά στοιχεία και οι εμπειρίες των προορισμών της Δυτικής Ελλάδας, καθορίζουν τη στρατηγική κατεύθυνση και συνθέτου παράλληλα το πλάνο των ενεργειών για την αποτελεσματική τους ανάδειξη στο κοινό της Ελλάδας και του εξωτερικού. 

Για την επιτυχή αντιμετώπιση των προκλήσεων ταυτότητας (branding challenges) του brand “Δυτική Ελλάδα”, λόγω γεωγραφικών και διοικητικών ορίων και λαμβάνοντας υπόψη τις προσδοκίες της Περιφέρειας και της τοπικής κοινωνίας, 20 marketing experts αξιοποίησαν την τεχνογνωσία τους με αποτέλεσμα να καταλήξουν σε στρατηγική ανάδειξης των προορισμών που εντάσσονται στην ποικιλόμορφη ταξιδιωτική συλλογή της Δυτικής Ελλάδας με τίτλο “INSPIRATIONS”.

Δείτε εδώ Online το Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος

Σχέδιο Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος

Περιγραφή και Ενότητες που συνιστούν το Σχέδιο Μάρκετινγκ της Δυτικής Ελλάδας

  • Ανάλυση Αγοράς & Στοιχεία Προορισµού: Η ενότητα της Ανάλυσης Στοιχείων χαρτογραφεί την υπάρχουσα κατάσταση της Δυτικής Ελλάδας σε επίπεδο τουριστικού προορισμού. Η Ανάλυση εστιάζει στα χαρακτηριστικά, τις τουριστικές υποδομές, τα στοιχεία ζήτησης, την προσβασιμότητα και τις δυνατότητες του τουριστικού προορισμού, συγκεντρώνοντας έτσι σημαίνοντα στοιχεία που διαθέτουν οι προορισμοί της Δυτικής Ελλάδας στο σύνολό τους. 
  • Αποτύπωση Τουριστικού Προϊόντος: Συγκέντρωση των στοιχείων του τουριστικού προϊόντος (αξιοθέατα, παραλίες, φυσικός πλούτος, δραστηριότητες, γαστρονομία, εκδηλώσεις) που διαθέτουν οι προορισµοί της Περιφέρειας, µε σκοπό την αξιοποίηση τους για τη δημιουργία ανταγωνιστικής ταυτότητας και μοναδικής πρότασης αξίας. 

    Σημείωση
    :Η αποτύπωση των στοιχείων αποτελεί πρακτική Μάρκετινγκ με στόχο την τεκμηρίωση και δημιουργία τουριστικών εμπειριών που βασίζονται στα χαρακτηριστικά των προορισμών της Περιφέρειας (όπως παραλίες, θρησκευτικά αξιοθέατα, πολιτισμός, γαστρονομία, εκδηλώσεις κ.α.). Δε συνιστά μελέτη γεωγραφικής καταγραφής, η οποία άπτεται άλλης επιστήμης, αλλά έρευνα των στοιχείων που εμπλουτίζουν και εξειδικεύουν την προϊοντική υπόσχεση από τη σκοπιά του Μάρκετινγκ.
  • Στρατηγική Μάρκετινγκ: Στρατηγικοί στόχοι για την τουριστική ανάπτυξη, στόχευση ελκυστικών αγορών και τµηµάτων αγοράς, µε βάση την προσδοκώµενη κερδοφορία και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των προϊόντων του προορισµού.
  • Χαρτοφυλάκιο Τουριστικού Προϊόντος: Σχεδιασµός των θεµατικών εµπειριών που ανταποκρίνονται στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του προορισµού, τους στόχους και την ελκυστικότητα του εκάστοτε τµήµατος αγοράς όπου απευθύνονται. Τα εξειδικευμένα τουριστικά προϊόντα λειτουργούν ως μοντέλο παραγωγής των εμπειριών που θα προβληθούν μέσα από τις Δράσεις, ενώ υπάρχει η δυνατότητα να προστεθούν και νέα προϊόντα που θα αξιοποιηθούν εξίσου κατά την παραγωγή νέων εμπειριών.
  • Στρατηγική Ανταγωνιστικής Ταυτότητας: Η ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης, οι προκλήσεις της ανταγωνιστικής ταυτότητας, η τεκμηρίωση και η στρατηγική μάρκας (branding), για τη σύνθεση με ολοκληρωμένο τρόπο της μοναδικής Ανταγωνιστικής Ταυτότητας της Δυτικής Ελλάδας και των προορισμών της, διαφοροποιώντας την από τον ανταγωνισμό και προσελκύοντας τα κατάλληλα τμήματα αγοράς.

Οδηγός Δημιουργικής Εκτέλεσης

Το Creative Brand Communication Book αποτελεί το δημιουργικό οδηγό για την προώθηση της Δυτικής Ελλάδας και των προορισμών της. Μέσω της δημιουργικής αφήγησης, της εφαρμογής της εικαστικής επικοινωνίας και δημιουργικής εκτέλεσης, παρουσιάζεται η στρατηγική μάρκας, η πλατφόρμα προβολής και το σύνολο των Εμπειριών, Προϊόντων και Προορισμών της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Δημιουργικό Μέρος: Παρουσιάζει την εικαστική αποτύπωση της στρατηγικής μάρκας μέσα από τη δημιουργική οπτικοποίηση της ανταγωνιστικής ταυτότητας της Δυτικής Ελλάδας, των προορισμών και των προσφερόμενων εμπειριών. Η δημιουργική αφήγηση (Creative Storytelling), η εφαρμογή της εικαστικής επικοινωνίας και της δημιουργικής εκτέλεσης, προωθούν την ολοκληρωμένη επικοινωνιακή τοποθέτηση της Θεσσαλίας.

Τεχνικό Μέρος: Περιλαμβάνει έναν πλήρη οδηγό με κατευθυντήριες γραμμές για την εφαρμογή της δημιουργικής εκτέλεσης καθώς και εφαρμογές της πλατφόρμας επικοινωνίας για τις ανάγκες προβολής της Δυτικής Ελλάδας, όπως το εκθεσιακό περίπτερο κ.α. Ο Οδηγός διαθέτει επιπλέον οδηγίες και κατευθύνσεις στις τοπικές αρχές και στους εμπλεκόμενους του τουρισμού, παρέχοντάς τους τη δυνατότητα για περαιτέρω δημιουργία εφαρμογών.

Δείτε τον Οδηγό Δημιουργικής Εκτέλεσης της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

Οδηγός Δημιουργικής Εκτέλεσης

Ψηφιακή παρουσίαση του Σχεδίου Μάρκετινγκ Τουριστικού Προϊόντος για τη Δυτική Ελλάδα

Το Σχέδιο Μάρκετινγκ, αποτελώντας ένα ιδιαίτερα σημαντικό εργαλείο, έχει αναρτηθεί σε οnline πλατφόρμα, όπου η τουριστική κοινότητα της Δυτικής Ελλάδας, έχει τη δυνατότητα να βρει πλούσιο υλικό σε ένα εύχρηστο και φιλικό περιβάλλον.

Δείτε το Σχέδιο Μάρκετινγκ για τη Δυτική Ελλάδα σε ψηφιακή μορφή

Destination Marketing Plan