Καμπάνια Γνωστοποίησης (Awareness Campaign)
Για τις ανάγκες αρχικής προώθησης και λανσαρίσματος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στο ψηφιακό περιβάλλον, σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε ενδιάμεση ιστοσελίδα (campaign site), που παρουσιάζει το σύνολο των προορισμών της Περιφέρειας με σύγχρονο και διαδραστικό τρόπο. Πιο συγκεκριμένα:
- Δημιουργήθηκε μηχανισμός (campaign activation), που απευθύνεται άμεσα στο χρήστη με στόχο τη διάδραση, αλληλεπίδραση και συμμετοχή του στην καμπάνια με στόχο την ανάπτυξη δέσμευσης (engagement)
- Διαμορφώθηκε η δημιουργική ιδέα (activation campaign concept) για την καμπάνια με βάση τις υπάρχουσες δημιουργικές κατευθύνσεις από τη μελέτη τουριστικού προϊόντος και ανταγωνιστικής ταυτότητας της Περιφέρειας
- Δημιουργήθηκε περιεχόμενο που φιλοξενείται στη διαδραστική εφαρμογή (Campaign based online tool) με βάση το πλάνο περιεχομένου της Δυτικής Ελλάδας. Το περιεχόμενο που δημιουργήθηκε περιλαμβάνει 36 κείμενα σε ελληνικά και αγγλικά, έκτασης 150 λέξεων το καθένα, συνοδευόμενα από φωτογραφικό υλικό
- Διαμορφώθηκε ο εικαστικός σχεδιασμός του ψηφιακού εργαλείου με βάση τις σύγχρονες διεθνείς ταξιδιωτικές τάσεις. Στο σχεδιασμό κυριαρχεί η δημιουργική απεικόνιση μέσω μοναδικών στοιχείων και το στοιχείο της εικόνας, τόσο μέσα από φωτογραφικό υλικό, αλλά και από οπτικοακουστικό υλικό. Επιπλέον, έχει σχεδιαστεί ειδική απεικόνιση σε χάρτη για τη διακριτή παρουσίαση των 3 Περιφερειακών Ενοτήτων (Αιτωλοακαρνανία, Αχαΐα, Ηλεία) αναδεικνύοντας τους προορισμούς και τις εμπειρίες
- Η τεχνική ανάπτυξη (development) του εργαλείου, έλαβε υπόψη παράγοντες όπως η αποτελεσματικότητα, η λειτουργικότητα, η διαχείριση περιεχομένου, η δημιουργία βάσης δεδομένων στοιχείων χρηστών και η συμβατότητα για συσκευές κινητών τηλεφώνων και tablets (responsiveness)
Το ψηφιακό εργαλείο πλαισιώθηκε από την ανάπτυξη λογαριασμών σε Facebook, Instagram και YouTube. Στην πρώτη φάση δίνεται προτεραιότητα στη διαχείριση των λογαριασμών Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και τη δημιουργία περιεχομένου για την υποστήριξη του www.western-greece.com.
Στις δράσεις “Social Media” και “Ψηφιακή Προώθηση” του 2017, παρουσιάζεται ολοκληρωμένο πρόγραμμα ψηφιακής διαφήμισης και διαχείρισης των λογαριασμών στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, εν όψει και της τρέχουσας τουριστικής περιόδου.
Επισκεφθείτε το Campaign Website και τους λογαριασμούς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Campaign Website
Official Facebook Page
Official Instagram Page
Official Youtube Channel